Sunday, July 10, 2011

Celoteh..

Assalammualaikum para pembaca blogger..adakah anda sudah menjadi follower umi? Kalau belum,sila-silalah ya.Umi sebenarnya nak berbrut celoteh sikit..Umi tak tahu bagaimana nak mula,dan pada pendapat umilahkan kalau kita bekerja dimana-mana sekalipun,memang sama,cuma situasi akan berlainan sedikit..tapi siapa akan menjangka kejadian yang tidak didugai.Okeylah,hanya satu umi nak pesan,biarlah apa orang nak kata,janji kita buat kerja,betul tak? Ini blog umi,umi boleh nak luahkan apa yang umi rasa betul,dan disini umi nak mengakui juga,umi tidaklah 100% betul.Cuma,umi ada sedikit salah faham disini,apkah umi yang berumur muda dan telah bekerja selama 15 3 tahun dipesan 'kerja kat sini jangan nak bermuka-muka,dan jangan dengar sebelah pihak sahaja'..LOL! Nak tahu siapa yang berpesan? Orang yang baru kerja tak sampai setahun dan berumur 60 30-an..
Eh! Kamu,kamu telah silap orang untuk menegurlah,memang kamu lagi lama tempat kamu,tapi kamu itu baru setahun jagung,perangai macam budak Darjah 1,ada akal tak kamu? Anak ada 2 kan? Owh,anak kamu yang ajar kamu begitu? Tahniah! Eh.walaupun umi baru di klinik tapi umi dah lama makan garam dari kamu. Bermimpikah kamu? Jangan nak berlagak SENORITA kat sini,takkan kekal lama kamu disini.Kamu akan berasa teruk ditempat lain. Maaflah kalau kamu terbaca,umi tak terniat,tapi kamu dah berniat melukakan hati umi..tau?
Oklah,umi tak maulah kutuk orang bagi pihak umi,klinik itu tak seteruk yang umi hadapi sebelum ini,inilah rezeki anak namanya.Dalam dunia ini ada pelbagai ragam manusia,ada ke tempat yang tiada bermasalah,meh bagi umi kerja sana..Semua tempat macam itu,cuma ikutkan hati nak tahan atau tak,semoga berbahagia kerja disana.Alhamdulillah,bila disini,memang umi bersyukur sangat,walaupun boleh dianggap tidaklah seteruk mana.Mungkin yang pernah merasainynya akan hadapi.maaflah kalau umi ada melukakan hati sesiapa,apa yang umi cakap berdasarkan hati dan perasaan umi yang pernah dan merasainya..Selamat Membaca dengan tenang..nak layan KLGANGSTER kat astro first jap,walaupun dah tengok wayang,tapi nak juga tengok AARON AZIZ..Fofulars diakan...daaaa..

No comments:

Post a Comment