Saturday, July 6, 2013

Kegembiraan..Apa tu??


INILAH SALAH SATU KEGEMBIRAAN..

Assalammualaikum dan bertemu kita kembali..
Sebenarnya lama sangat kita tidak berjumpa di laman blogs habuk umi ni...hehehe..
Nak tau kenapa? Umi dah lama tak pegang laptop umi,tak tahu kenapa umi tidak membukanya...Malas satu,dan untuk menaip tu kadang langsung tidak mempunyai masa...


Hari ini kita banyak berkongsikan gambar ye!! Sebab umi banyak nak memperkenalkan gambar dan ketenangan yang umihadapi sekarang ini..Begini,laptop umi tu dah lama tak berusik..kadang2 nak bukak pun rasa macam tak ada masa...umi ni bukanlah penulis blog tegar..tapi  umi akan membuahkan novel suatu hari nanti..
Kegembiraan yang nak umi kongsikan adalah umi telah pun mengisikan perut umi dengan satu nyawa...sekarang dah hampir masuk 22 minggu..due date umi pun bulan November..tak sabar umi ingin melalui proses itu semula..Anak umi yang bujang tu pun dah masuk 3 tahun..cukuplah untuk dia memiliki seorang adik dah mempunyai tanggungjawab memiliki adik...


Kesabaran itu amatlah penting..bila kita menambahkan lagi seorang keluarga,kesabaran yang di utamakan..kerana anak bujang umi ni pun memerlukan tahap kesabaran yang amat tinggi ye...heheheehe..
Tapi dia otak geliga,umi lega dia sudah menunjukkan sikap yang bertanggungjawabnya itu..ok lahh tuuu...
Sekarang ni pun dia ok je..tak mengganggu macam dulu lagi..budak dulu dengan sekarang berbeza..hehe..

Ha !! Lagi satu benda umi nak shared..umi sebenarnya dah berpindah dari Sg Buloh ke Jln Klang Lama..ok la tu,sebab rumah yang umi duduk sekarang ni berdekatan dengan ibu umi dan tempat kerja umi..senang nak hantar budak buchuk sorang tu..Seronok sebenarnya...umi tak buat apa2 kenduri lagi sebab umi ingat nak buat kenduri bila anak umi yang no 2 ni dah lahir nanti..disekalikan..kan senang? Bajet pun bajet..hehehe...ekonomi tinggi sekarang nikan..

Oklah setakat itu saje umi nak shared buat masa ni..nanti bila ada masa panjang kita berjumpa lagi ye..

Bye2..Assalammualaikum....

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete